Opdrachtgevers.

Het begrip ‘Customer Intimacy’ is één van mijn belangrijkste motivators als recruiter. Klant en vacatures als prioriteit behandelen, goed luisteren naar wensen, tijd investeren om het bedrijf en diens cultuur te leren kennen, doelstellingen begrijpen en meedenken. Hierdoor uitstekend kunnen inspelen op wensen en behoeften op het gebied van personeelsinvulling

Wat heb ik als recruiter te bieden:

Commitment. Dit houdt in dat ik zal investeren in een langdurige samenwerking;

Kwaliteit. Door goed te luisteren ben ik in staat de best passende kandidaten in de markt te zoeken;

Gedrevenheid. ‘Nee dat kan ik niet’, komt niet in mijn vocabulaire voor, ik ben immer oplossingsgericht en heb een motiverende instelling;

Betrouwbaarheid. Ik zal zeggen wat ik doe, doen wat ik gezegd heb en laten zien wat ik gedaan heb;

Heldere no nonsense communicatie. What you see is what you get. Eén aanspreekpunt en dus ook één persoon ter verantwoording;

Snelheid en efficiëncy in handelen. Spreekt voor zich.

ProMatch recruitment biedt de volgende diensten:

Scroll Up